Effektiv planlægning i hverdagen
31. august 2021 2023-01-27 12:40Effektiv planlægning i hverdagen
Effektiv planlægning i hverdagen
Planlæg din dag
– og nå det du sætter dig for
Kan du nikke genkendende til et eller flere af nedenstående udsagn, så er vores 1-dags kursus “Effektiv planlægning i hverdagen” yderst relevant for DIG!
Hvem er du?
Vi henvender os til dig, som gerne vil planlægge realistisk og dermed nå det du planlægger. Dig der gerne vil have konkrete, brugbare redskaber og metoder til at nå mere på kortere tid, så du kan gå hjem med en følelse af tilfredshed og samtidigt med ro i maven og i hovedet.
Kursusindhold
Kurset ” Effektiv planlægning” varer 1 dag fra kl. 8.00 – 15.00, og der er plads til max. 14 deltagere pr. hold.
Dit udbytte
Ved at deltage på kurset “Effektiv planlægning i hverdagen” vil du:
Indhold i kurset
Undervejs i forløbet vil der være hands-on opgaver med udgangspunkt i din Outlook-kalender og dit Outlook-opgavesystem.
NB. Det er Outlook til Windows. Har du Outlook til Mac så kontakt os på jho@timeconsult.dk
Pris
Der vil på kursus dagen være mulighed for morgenmad og frokost samt kaffe/the, vand og frugt i løbet af dagen.
Det er nødvendigt, at du medbringer egen PC med adgang til dit Outlook e-mailsystem, dine arkiver og dit kalender- og opgavesystem.
På den måde sikrer du, at DIN hverdag er i fokus under dette kursus.
2023 Hold 1 – Herning
DEN 23. MARTS 2023 FRA 8:00 – 15:00
2023 Hold 2 – Herning
DEN 16. MAJ 2023 FRA 8:00 – 15:00
2023 Hold 3 – Herning
DEN 13. SEPTEMBER 2023 FRA 8:00 – 15:00
2023 Hold 4 – Herning
DEN 14. NOVEMBER 2023 FRA 8:00 – 15:00
Din underviser
Jean Hausgaard
Jean er meget optaget af, hvordan man med enkle redskaber kan skabe en nemmere hverdag – med mere tid, ro og overskud.
Hendes absolutte force er, at hun virkelig brænder for at skabe en positiv forandring for hendes kursister og vil gøre alt for at motivere dem henimod deres mål.
En kursist beskriver Jean som:
“En underviser der forstår at formidle og finde hver persons niveau. Kan varmt anbefale hende som underviser.”