Referencer

Hvad siger vores kunder om os?

Gennem tiden har vi hjulpet en lang række af virksomheder med personlig planlægning og effektivitet, hvilket betyder at vores undervisning tager udgangspunkt i vores store viden om emnet, men i høj grad også i de personlige erfaringer, vi har fået gennem vores tidligere forløb.

Her på siden er et udpluk af de kunder vi har hjulpet samt udtalelser fra nogle af dem.

Siemens Gamesa
"Dette kursus i "Personlig Effektivitet" er et kursus som i den grad underspiller sin egen rolle med navnet. Ved hjælp af de værktøjer jeg har fået præsenteret på kurset, og i det materiale som er lavet, har jeg opnået en helt ny hverdag på mit job. Mine opgaver er nu styret i et værktøj og ikke længere i min indbakke og på papirlapper, jeg har hverdage som er indrettet til at give mig de bedste betingelser for at være effektiv i min rolle UDENFOR Outlook, ved hjælp af Outlook. De simple regler og værktøjer som er introduceret med kurset, er helt simpelt "worklife changing". Hvis du til dagligt arbejder meget med Outlook, så vil dette kursus virkelig forandre dit syn på værktøjet."
NICOLAI OLE ELBYE ANDERSEN
Team Lead, Operational Safety, Siemens
IDA_Logo_grey_RGB_H50px
"Først og fremmest tusind tak for sidst! Hvor var det bare nogle fantastisk udbytterige timer sammen med dig forleden – og hvor har både e-læring kombineret med kurset i tirsdags, allerede gjort en kæmpe forskel. Og hey, jeg har allerede benyttet pomodoro med min ny-downloadede app, Fokus Keeper. Så kæmpe stor tak til dig! ☺

Jeg er allerede begyndt at gå rundt og missionere blandt kolleger og mener helt seriøst, at alle, der sætter deres fod på et kontor, burde få dit kursus til en start. Det kunne i hvert fald have givet mig bedre vaner til en start. Hvorfor fanden skulle jeg være 44,5 år, før jeg fik lært den slags struktur!"
TINA SPLIDSBOEL
journalist
SIKA FOOTWEAR
VED SIMPLE TRIN kan du spare tid, øge effektiviteten og skabe hurtigere resultater i din dagligdag.
Vi skal forholde os til enorme mængder af informationer hver dag, men samtidig øge produktiviteten.
Det stiller store krav i dagligdagen og en god start kunne være en forbedring af din E-mail håndtering.
En del AHA oplevelser kom der ud af kurset ved Time Consult – Jean Hausgaard-Olesen – “Vind tid – skab overblik”.
  • Bredere udnyttelse af Outlook
  • Bedre planlægning af dagen og ugen
  • Prioritering af opgaver, kalender og mail
  • Bedst mulig tidsanvendelse, ingen spildtid
  • Oprydning både i Outlook, på skrivebordet (og i mit hoved)
  • Bedre struktur og organisering af hverdagen
  • Skabe samlet overblik giver mere ro og tid til andre opgaver
Så ingen overspringshandlinger mere for mit vedkommende, det er de små ændringer i hverdagen der giver overblik og mere energi.
BIRGITTE STILHOFF MÜLLER
/SIKA FOOTWEAR
hubsch-logo-h50
“Efter kurset med Time Consult har vi oplevet en generel højere effektivitet på flere områder af det daglige arbejde. Vi er blevet udstyret med nogle IT-værktøjer, som hjælper os i vores arbejde, men samtidig har vi oplevet en adfærdsændring blandt medarbejderne, som deltog på kurset, som har givet dem bedre overblik og mere struktur. Dette gavner naturligvis hele virksomheden, når vi kan arbejde mere effektivt og udnytte tiden bedre”.
DANIEL HENRIKSEN
/ Hübsch
connect
“Super fedt kursus! Nu er jeg ny i branchen, og havde ikke den store mailboks at “rede ud i”, men jeg fik mig en masse gode input jeg kan tage med fremover, for at holde overblik og skabe ro i min Outlook”.
PERNILLE LETH
/ CONNECT ACCESSORIES
Gråkjær
“Jeg har helt klart fået meget ud af kurset. Jeg synes selv, at der var styr på min opgaveliste før, men nu er der i højere grad sat system i de faste- og adhoc-opgaverne. Det giver mig overskud til i endnu højere grad, at være opmærksom på kundernes behov, og dermed være med til at skabe de løsninger, som de sætter pris på”.
CLAUS PERSSON
/ TEGNSESTUELEDER, GRÅKJÆR A/S
BIKETOYZ
“Jeg har lært at blive bedre til at strukturere og planlægge min hverdag! I et tidligere job lærte jeg mig selv, at for mig var det vigtigt med en tom indbakke, når jeg tog hjem om aftenen, men det betød ikke nødvendigvis at mit hoved var clearet, når jeg tog hjem. I stedet havde jeg mange ting, jeg skulle huske til næste dag. Disse ting var i mit hoved i stedet for i min kalender. I dag når jeg går hjem fra job er min indbakke tom og mit hoved er clearet fordi alt hvad jeg skal huske er noteret i kalenderen!”
CARINA H. NIELSEN
/ BIKETOYZ ApS

DANSK POLITI

" Underviseren udviste meget stor kendskab i Outlook, og havde ingen udfordringer med at svare på kursisters spørgsmål. Der var tid til at få svar på de spørgsmål der blev stillet, ligesom underviseren havde meget stor indblik i den enkelte virksomheds arbejdsgange og forskellige erhvervs forskellige behov i Outlook. Jeg vil anbefale alle at deltage på sådan et kursus. Det giver virkelig et synligt løft i den daglige arbejdsgang. Og frem for alt, har det givet mig et større overblik."
MICHAEL SCHULTZE
Politikommisær
Globe Systems
”Tom indbakke – det er sindssyg fedt at stå op til”
MORTEN P. KIRKEGAARD
/ SALES MANAGER, GLOBE SYSTEMS
Scanvægt
“Jeg har nok sparet 1½ time om dagen efter den første dag på minikurset”
LONE LARSEN
/ SCANVÆGT
Københavns kommune logo.lille
”Ret utroligt at vi er så mange der bruger og er afhængige af et program/system som vi slet ikke kender mulighederne for”
MALENE MØHL
Specialkonsulent
Aunetto
“Jeg synes, at det var et godt kursus og Jean og Mette er gode til at få det forklaret på en brugbar måde. Hvis jeg skal fremhæve noget specifikt, vil jeg sige at få information og hjælp til opsætning af de mange ”smarte” funktioner, som der er i Outlook og som jeg ikke kendte til, har været en kæmpe gevinst for mig. Jeg sparer omkring 50 min. om dagen ved brug af alle disse funktioner”.
MOGENS KJÆRSGAARD
/ AUNETTO A/S
SPAR NORD
“Jeg har flere gange prøvet noget lignende uden held, og jeg troede derfor heller ikke, at det ville virke denne gang. Det gjorde det! Nu har jeg set lyset og det er fantastisk med en tom indbakke”
PETER LINDHOLM
/ KUNDERÅDGIVER, SPAR NORD HERNING
IDA_Logo_grey_RGB_H50px
"Participating the TimeConsult’s course ”Personlig effektivitet med Outlook” has undoubtedly boosted my workplace efficiency, given me a more balanced workday and lowered stress. I found the course to be refreshingly simple in methodology. Changing habits is hard, but it is made easier when the tools and principals learned in this course are simple and easy to remember.

Despite having used Outlook myself for years, I have been introduced to new ways to utilize the program and organize my workday much more efficiently. I have especially found that by processing an email the first time it is opened (and not the 2nd, 3rd, or 4th time!) has really made a difference, and I feel I am now better about getting tasks done without revisiting them unnecessarily.

I have come to appreciate that the “tedious” work of organizing, prioritizing, and reviewing the tasks at hand by using the tools learned in this course really does save me time and energy down the road. Not to mention the improved concentration achieved when turning off the many alerts and distractions we are bombarded with every day. It turns out we humans really cannot multitask. This course reminded me of that and helped with techniques to work on one task at time, which is how we all work best.

I would highly recommend this course to anyone who looking for inspiration on how to use improve their workplace efficiency, reduce stress, and improve work/life balance."
MATTHEW STEVENSEN
IT-Systemadministrator
ensmbl midtvest
“Jeg vil gerne endnu engang sige tusind tak for et virkelig godt og informativt kursus! Jeg bruger jeres råd konstant og er blevet meget bevidst om, hvordan jeg arbejder – og jeg ”træner” mig selv til, at holde fast i gode arbejdsformer og planlægge min opgaver så godt jeg kan. Og jeg kan allerede mærke et større overskud, overblik og hvordan det får mig til at være mere effektiv”
NICHOLAS PILVANG
/ PROJEKTMANAGER, EMSEMBLE MIDTVEST
Herning Kommune
”I en tid, hvor der er øget pres på de kommende budgetter , er det væsentligt at vi til stadighed formår at økonomisere med de ressourcer vi har. Time Consult har været tilknyttet indkøbsafdelingen med henblik på at sætte fokus på interne arbejdsmetoder og effektivisering.

Time Consult forløbet har positivt adskilt sig fra traditionelle kurser ved at være ’hands-on’-orienteret og har givet en introduktion til en endnu mere struktureret arbejdsform, formidlet med stor indlevelse og respekt for den enkelte medarbejder. Udbyttet er individuelt og har for mig personligt betydet et ryddet skrivebord og en mere strukturereret arbejdsform”
HELLE SCHJERMER
/ INDKØBSCHEF, HERNING KOMMUNE
connect
“Forløbet med Time Consult har givet mig nogle ledelsesmæssige redskaber til at hjælpe medarbejderne med at håndtere arbejdsopgaverne i hverdagen Vi er begyndt at bruge Outlook mere og udnytte nu det system vi havde i forvejen Vi har fået speedet op på at få struktur og rutiner er blevet indarbejdet i organisationen, Medarbejderne og jeg selv, er blevet mere afbalanceret, der er ikke så mange hovsa ting der dukker op Så har vi fået ryddet op – det er fantastisk og giver masser af ny energi til at tænke på det ting der skal udvikling”
MARTIN JUSTENSEN
/ DIREKTØR, CONNECT ACCESSORIES
BO MIDTVEST
”I Bomidtvest har alle i den administrative organisation været igennem et fælles forløb fra Time Consult over 6 måneder. Udbyttet har været konkrete tidsbesparelser, en fælles værktøjskasse og forståelse for tid, overblik, struktur. Desuden er alles kendskab til Outlook som minimum blevet fordoblet, og vi forstår nu bedre at udnytte mail, kalender og opgavesystemet i Outlook.

I vores arbejde med at få skabt nogle gode vaner og rammer for, hvordan vi arbejder effektivt med respekt for den enkelte medarbejder, har forløbet skabt den forandring i organisationen, som vi havde håbet på. Bomidtvest har allerede nu valgt at bruge Time Consult til fremtidige udfordringer vedrørende effektivisering af den enkelte medarbejders tid, hvor det vurderes nødvendigt”
PER DYHR JENSEN
/ DIREKTØR, BO MIDTVEST
DK COMPANY
“Hos DK Company har vi brudt med vores faste vaner og tidsrøvere og fået en mere tidsbesparende og effektiv måde at arbejde på. Vi har fået ro til at arbejde fokuseret med de ting, som er vigtige, og som virkelig flytter noget hos os.

Vores ledelse og medarbejdere har ved en struktureret arbejdsgang fået overblik og overskud samt minimeret risikoen for stress betydeligt.

TIME™ redskaberne er simple, hurtige at implementere og kan bruges af alle faggrupper, alle steder i en organisation eller privat.

Vi fastholder os i de gode vaner ved halvårlige opfølgninger og konstant uddannelse af nye medarbejdere”
JENS POULSEN
/ CEO, DK COMPANY
ID Identity
“Time Consult har afholdt kurset ”Vind tid – Skab overblik” i vores administration. Kurset har styrket en effektiv og kvalitetsbevidst kommunikationen internt på mail”

Den enkelte har fået gode redskaber til at planlægge hverdagen mere effektivt, så der er tid til at fordybe sig i den enkelte opgave, og planlægge sin hverdag, så man er på forkant med opgaverne i stedet for at udføre ”brandslukningsopgaver”
KRISTINE LUNDFOLD
/ DIREKTIONSASSISTENT, ID IDENTITY
Biomar
“I have really followed up on the techniques. It bloody works. I feel much more relaxed and on top of things”
DAVID OWEN
/ BIOFARM TEAM
HRT TEXTILES
“Time Consult har givet mig redskaberne til, at kunne organisere og planlægge mit arbejde i en stresset hverdag. Et system hvor jeg ikke glemmer noget, og har de redskaber, som jeg har brug for.

Kalenderen er min ”anden” hjerne, der husker for mig, mails arkiveres indtil, de skal behandles, og ikke mindst det at få ryddet op på mit bord. Ude af øje og sind, det bruger jeg ikke mere kræfter på i baghovedet.

Det har givet mig, så meget luft til hjernen og den bonus oveni, at jeg nu har overskud i hverdagen.

“Do it once and do it right, giver nu mening”
MARGITH BUELUND
/ Salgsbackup, HRT TEXTILES A/S
NYBO
“Første dag var umiddelbart den mest givende, da vi bl.a både fysisk og it-mæssigt skulle ind og omorganisere vores skriveborde og indbakker. Dernæst skulle der arbejdes med vores noget indgroede vaner – en svær nød at knække for de fleste 🙂

Her efter vores sidste kursus- og opfølgningsdag nyder jeg personligt stor gavn af den nye struktur og arbejdsstyring. Min indbakke holdes hårdt nede på et absolut minimum, min kalender bruges flittigt og opgaverne er linet op med terminer og kategorier. Nemt og overskueligt.

Bevidstheden om at der hele tiden skal arbejdes med det er der og i Salgsgruppen vender vi jævnligt det ny-tillærte. Vores øvrige kollegaer nyder også godt af vores nye arbejdsmetoder”
CONNIE HØJER BONDE
/ INTERN SALGSLEDER, NYBO JENSEN
multisite_logopakke_v_blaa
“Jeg har fået en masse redskaber og begreber der i dag flyder naturligt i min enhed, og har haft rigtig positiv effekt på overblikket, prioriteringerne og den indre ro”
CHARLOTTE N. KJÆR
/ Udviklingschef, KBH. Kommune, Socialforvaltningen
ORBICON
“Forløbet har helt sikkert givet mig en bedre arbejdsdag. Mit skrivebord og min indbakke er stadig ryddet. Det giver mere energi at møde op til et ryddet bord. Man kan også bedre slappe af efter fyraften når man er sikker på at der ikke har gemt sig en mail et sted i indbakken, som man burde have reageret på. Derudover, har jeg fået en bevidsthed om hvordan jeg prioriterer mine opgaver“
LARS CHR. HJØRNHOLT
/ Teknikumingeniør, ORBICON
Fermaten
Før vi var under behandling af Time Consult, blev hverdagen i høj grad styret af alle de ting, der hele tiden opstod og af alle de brande, der hele tiden skulle slukkes.

Den konstante følelse af, at der var en enorm stak af opgaver, der bare ventede og blev udsat sikrede en fast dårlig samvittighed.

Der kommer stadig en helt masse ting ind på skrivebordet, og der er stadig en ildebrand, der skal slukkes i ny og næ. Men på grund af de værktøjer vi har lært af Time Consult har vi overblik til at prioritere.

Det har givet mere overskud til at bruge kræfterne på de ting, der virkeligt betyder noget for Fermaten.

Og det giver en langt bedre samvittighed at vide hvilke opgaver, der ligger og ikke mindst, at vi er trygge ved, at vi ikke taber noget på gulvet eller lægger det mellem to stole”
BRIAN BRUHN
/ Tidligere Daglig Leder, FERMATEN
DANSØ
25% mere tid – set i bakspejlet brugte jeg vel 25 % af en arbejdsdag på at se på de samme mails, opgaver og plastic charteks, uden at er forsvandt en eneste opgave på det.
MICHAEL ANDERSEN
/ Indehaver, DANSØ ASSURANCE
logo.lille
"Jeg synes kurset er med til at skabe ro i maven. Man får et system til at holde orden i sin indbakke, og sørge for, at man får fulgt op på det, der skal følges op på, og får arkiveret det, der ikke skal. Med det samme. Det er faktisk ting, som jeg troede jeg havde fint styr på selv. Men jeg kan se, at den der teknik er MEGET bedre"
PERNILLE
/ Indehaver, Favrskov Kommune
FÆRCH PLAST
”Jeg har fået styr på opgaver og er klar i hovedet, når jeg går hjem fra arbejde og kommer igen næste morgen. Jeg husker det jeg skal, og taber ingen opgaver mere ved at have fået tingene ud af hovedet og ind i enkle systemer”
HENRIK DALGAARD
/ MARKETING, FAERCH PLAST
Leica
Jeg havde en fridag i går, og da jeg åbner Outlook her til morgen, er indboksen ved at kaste op.
Jeg er derfor rigtig glad for, at jeg til dagligt har fået nogle værktøjer og regler til at hjælpe mig med at holde den tom til fyraften.
For i det daglige mærker jeg ikke, at der kommer så mange mail, og det skyldes jo ovenstående.
ALLAN HERSKIND
/ SUPPLY CHAIN PLANNER, LEICA
JFP
Jeg troede jeg var superbruger i Outlook, men med de ting jeg har lært af Time-Consult er jeg kommet flere spadestik dybere, og har fået en meget mere struktureret hverdag.
DENNIS HELDGAARD KRISTENSEN
/ Sagscontroller, Jørgen Friis Poulsen A/S
logo-tagline
"Kurset giver dig redskaber til at styre dine opgaver, og arbejde med "tom indbakke". Du bliver bedre til at arbejde med en opgave af gangen, og lader Outlook hjælpe dig med at holde styr på dine opgave"
ROBERT KVISTGAARD
Karup Design